contest~ dia beri,aku terima

mase ak nga berwalkin walkin , tetibe , ak tertarik tat satu contest nih , di sini yukk ! , ak pong ape ag , join laa . haha . ag pong kebetulan , ak ade dapat satu give from someone  , bagus sanad laa uh . mang na soh ak join laa nih . haih . huhu . ag pong cam menarik ajep . so , ak tag dis utk 3 org ini 
 

oke la oke la . dis is my story . jam tgan nih di ksi oleh seorang boyfie yg bername *blablabla . haha .nih first give aku dapat dari sorang boy ! sebelom nih tapena dapat pong oke ! wahh . firstly agak excited ! hehe . darh la ianya berwarne pink ! yayayaah . feveret kaler woo ! sekali pong aku ta an bia an jam nih jatuh . heee . sayangs gilak ! lao pong jam ini agak longgar nan tgan ak yg sekecil ini , tapy , aku still an pkai n usung jam nih except ke toilet kang tapasal pasal jatuh lam lubang toilet gone ? merangkak aku nan amek semula . haaa . awakk <3 tengs for this . ily bebeh !

No comments:

Post a Comment