new one's : )

alaa . bukan dapat new BOBO lahh . tapi dapat adek baru : ) siape ? tgok tepi uh . haha . ade kenal ? kenape ? jeles ehh ? tade mase nak layan : P
nak kenal jugak ? sikit ajepp tahu ?
name iye  < mohd haiman > sekola mane ? < smk ubai > age ? < still young > stay ? < pahang lahh >
sudahsudah ! sikit ajep cukup lahh uh . hee : ) ILY lahh adek : ) iye comeyy tahu ?

second : P

ehh . ade due story er ?
hehe . story sebelum tido lahh !
tady ak checkin-2 . jpe nihh . old pic . zaman bile nta . haha . kelaka . rase nyep time nihh tersnap .



hahaha . setelah aku edit-2 . inilahh hasilnyep : )
yeahh . cakap pasal lame-2 nih . semalam aku ade lahh merajin enn diri aku utk bukak myspace aku yg darh berkurun abad uh . haha . myspace cibaii sekarang . facebook bakal mengikuti lahh pulak :( haha .
janganlahh .*ta kesah . aku ade blog : P 
checkin punye checkin . jpe satu acc nih . wahh ! milik pakcek sorang nih . IMY lahh pakcek . pakcek nih enn . bile aku darh fall dekat iye , time uh lahh iye menghilang .*sory saye mmg serabut 
story semula .
aku round-2 pic iye n then jpe satu pic nihh ! wahh ! hensem siak cibaii celake ! *tahap mengarut siak .


No comments:

Post a Comment