ohh gile : ]

tadi amek result  :] result bole tahan . tana sebutt : ] nasib baek ibu ade bole tolong amek enn result . *sememang nyep memerlukan parents pong . alahai cikgu : ] tengs cuz banyak bagi support yg agak pedas . appreciate*salah eja er ? bia enn lahh .
tana cite banyakbanyak : ]
yeah mann : ) memang aku ta baek lagi dengan iye . i'm sory dude : { i dunno what my fault for you . just want your apologize  . walaupong aku agak terase . tapi aku ta kesah sebab kau kawan aku sampai bilebile enn ? kau cakap kau sygs aku ? *is it unly FAKE ?? kau ta sygs enn aku darh er ? sume org kawan aku . tapy kau the best one . kau yg paling susah , kau lahh yg paling aku sygs : { sampai bile kite akan macam nih ? aku tana fightfight *ta tegur *takawan macam tahun lepas tuh . aku tasuke !

yeah abgg . memang saye nak cari *boyfie pong :} tolong saye oke cari enn oke ? saye just nak org tuh bole jage saye . bole jadi kawan *teman saye time hapy and sedih . org yg baek macam abgg : ] saye tana hidup sorangsorang . saye nak time saye study or ta pandai jawab any quest , iye bole jadi ckgu utk saye : ] iye bole solve problem saye . iye bole share sume nyep dgn saye . and . yg paling penting iye sayangs enn saye seadanyep seperti mane saye bole sayangs enn iye : ]

yess mum : ] i do love you so much mum : ] tengs cuz jadi mother tebaek saye . kaka harap ibu doa enn yg terbaek utk hidup kaka : ]

abah : ] u're my soul : ] tengs sebab selalu sabar dgn perangai kaka : ]

to both of you : } tengs cuz be my parents . u're my angel : ]

No comments:

Post a Comment