-..-

macam haram ! tuhh jahh yang aku sebut dari tadi . hamun kahh ? peduli ape ?
buat abgg aku yang name dia JAJA . lepas nih tak payah berjanji dahh . kesian YAYA tahu . oke . tadi aku halau adek aku balek . sebab aku tension tengok dia duk berkepit dengan aku lagi pun dia pitttttttttttttt * hanye kami yang tahu . gile besh kut jalan sorang-2 , merayau rayau . macam haram ! kaka-kaka yang kasi aku kertas tadi sorry . kejadah-kejadah yang menyemakkan tuhh aku ambil aku campak : ) baek tak payah kasi laen kali . bosan gile babi aku tadi . pukul dua yaya dahh gerak balek . tinggal aku sorang . then pukul 3 beli tiket wayang . nak tengok NUR KASIH . tapi macam sial , tengok sorang . tambah pulak ade coup sebelah aku . haih . mase nak masuk kena perli dengan abg wayang , " haih . adek . takan sorang jahh kutt ? " erghh . nape ? salah ke ? bia aku lahh wehh . pukul 4 sampai kul 6 . kejang kaki aku duduk dalam tuhh . tak dan 15 minit dalam wayang . ibu call . tanye ade mane . then , abah call . cakap nak ambil balek aku . hoih . aku baru tengok . aku nak balek sorang tak kasi . takut tuhh lahh . ini lahh . haiah . tension hal nihh pun ye jugakk .

act . aku save money nak keluar nihh semate-mate aku nak jumpe budak nihh *MUHD AIMAN BIN MUHD AIDI .
tapi haram . tidak ! tahu ? erghh .
sabar jahh !
then , mase aku jalan cari abah yang tah tunggu aku dekat mane . jumpe lahh AIMaN nih sekejap . woahh . sebijik macam kau SYAZWAN ! tapi AIMAN lagi comeyy : )
terngat pulak time dulu . haia . then , dia hantar aku sampai tempat teksi . hee . nak jumpe lame-lame ngekk ! aku suke kau : ) kau agak kelakar kutt . wehh . AKU SAYANGG KAU !



PS : sorry ayat macam haram terabur . penat gile kutt ! *peace : )

No comments:

Post a Comment