heyy babengg !

ohh dear . every single day i love to say this !
iloveyousofuckingdamnmuchy ! yess darl . i love you everyday , every minute , every second ! sumpah aku sayangs kau bobo ! dulu memang aku darhh cakap .hati aku darh kosongg ! tapi tah kenape pulak aku bole coup dengan kau . haio . aku tak kesah lahh ape orang cakap tentang kau asal kann aku sayanggs kau . sory . memang aku tak berape pandai sangatt macam perempuan-perempuan laen yang over manje gedikk dengan kau . aku simple saje .

peace ! haha . yess . satu hal kau kene tahu pasal aku . aku kuat jeles tapi aku tak suke marah-marah . jangan heran lahh kann kalau aku tak marah kau sangat tanpe hal-hal yang logik . kalau setakat kau berkawan dengan perempuan laen jadi satu masalah mengarutt saje nak marah . takan tabole berkawan kuwt .

yeah . aku tanak type panjang-panjang : P
muhdaiman ! i love you sayangs !

No comments:

Post a Comment