it's all about ?

forget my background . flower ? buruk ? so what ? dahh lame aku tak makan ubat . ibu pun maybe dahh lupe : ) bagus lahh . kalau sakit , pergi hospital *itu pun kalau aku nak lahh kan .
esok exam math ! o gosh o goshh ! formula ? dahh ingat ? sikitt . whatever . sikit lagi aku study lahh hanyauu ! ape susah . note ade kann ? hakktuihh .
ape yang mengarut ? ohh . sememangnyep aku sedang mencarut . opss . haih . keyboard rosakk . haha . mengarutt !
hoihh ! mane phone aku?? aku nak text budak aiman nihh . kalau rajin : )
haha . sabtu nih keluar hang ! yeay . bosan duduk rumahhh ! aku gila jalan tahu . kalau keluar dengan aku conform berjalan rata-rata tahu ! aku suke berjalann !! haha .
aku tak tahu ape aku mahu type lagi nihh . erghh . dengar jelah aku mengarut .
babe . ilove you ! babi , i fuck you . muah muahh . haktuihh !
radio riot : ) aw . i loikee ! lagu jumpp ! my faveret . so what ? haha . melompat bagai lahh aku malam nihh . malam nih kalau blackout lagi aku tidur tengah jalan tuhh jahh bole ? panass ! haha .
ergh . tiade idea !

No comments:

Post a Comment