fine . act . aku tak ready lagi !

kenape nihh ? haih . aku tak ready untuk bercoup lagi tahu . please . tapi aku suke dia yang caring tentang aku . pandai jage hati aku . walaupun pernah buat aku anoyying gile time hari tuh -,-  k . fine . dahh dilupekan . dia baek kutt . tapi . tahh . hati aku still taknak coup . AHMAD FAUZAN . terimakaseh sebab buat aku happy . haha . blog buat gile . aku tak boleh post gambar . bodoh ! tapi banyak benda yang kau kena tahu tentang aku :
- aku paling tak suke text 24 jam .
- aku ade mood . kalau mood aku baek . aku reply lahh . kalau mood aku tak baek . aku tak reply or aku akan text pendek jehh .

- aku lebih suke ber-aku kau . sedap kan ? 
- aku suke kawan ramai orang tak kire jantan tine . so , paham aku .
- aku suke ice-cream .
- aku kuat berjalan .



nihh jehh untuk hari nihh . malas nak type pepanjang . kboii . nak tidur !

No comments:

Post a Comment