i miss him -.-

yeahh . you lost me dear !
memang lha sejak kite CLASH ade lha aku rase BENCI dengan kau sikit . elehh . biase lha . orang tengah sakit hati kann ? jangan ambil hati mangkuk !
status nihh utk kau tahu .
dha besar kut tuhh . whatever lha  sebenar nye . aku ade delete  comment syafiq tuhh .syafiq p sebut name kau . aku delete lha . yelha kan . kau kan budak HOT aku nih biase jehh kan ?

satu lagi aku jeles dengan kau nihh . bile time kau single ramai jehh yang nak like kann ? ergh . takde lha ramai mane punn .

oke . itu aku baru like oke . erghh . #Aiman Aedy -.-
tak lame lagi dapat lha pengganti aku tuhh -.- haihh . whatever lha .


sorry bhai . aku tak tahu kenape aku buat post nihh . maybe sebab aku BOSAN jam 5.16 nihh . OMAGEEE ! esok aku kena pergi bank ! aku tak tidur lagi ! alamakkkk ! dha lahh kalau aku selalu bangun lewat . erghh -.- biarkan . #Aiman Aedy . hope lha aku boleh keluar hang out sabtu nihh . sekurang-kurang nye dapat lahh aku jumpe kau . heheh .

No comments:

Post a Comment