today is today lah !

heyy . saye AENURRUSYDA and this is what a place i luah kan segale nye .
i crush on someone . i want him as my boo . i love all my friends . i still having affair with my ex . sekejap . having affair ? hahaha . i dont know .i mean . i still contact with him ! haha . fikir bukan-bukan lahh tuhh ? heyy . bukan Aiman jehh ex aku . jangan sabit kan dia -.-  aku benci budak yang cakap AKU FUCK AENUR tapi dia tak tahu ape makne FUCK itu dan pakai sebut jehh . korang fikir lahh . macamane budak perempuan tuhh nak FUCK aku ? hahaha . lawak kan . sudah tentu tak boleh . oke . harinihh aku nak merajuk dengan ayah aku -.- dia tak bawak punn aku pergi tengok POLO . huwaaaaaa ! sian aku . takpe hari jumaat aku nak jugak pergi ! dahh lah bawak pergi phone aku . sian aku sampai tertidur mencari phone murah tuhh *bile lahh nakdapat phone baru . haha .abahh . bace lahh nihh . ajak ibu sekali . nak phone baruuuu !
lagi lagi . AKU BENCI BUDAK GEDIK MENGADE GATAL BIRAHH -.- woahh . siape terase ? haha . i'm sorry . HAKTUIHHH ! bukan kau mangkuk ! jangan nak terase sangat lahh kan ? haha . ngoi . ehh ehh . mlas nye nak taip pepanjang *sambil dengar lagu THE LAZY SONG . huh . memang pemals .
result ? oke . No failed . oke fine aku tipu ! hahahaahaha . percaye kenape ? *siape percaye ?
result ? lulus jehh . failed satu . woahh *sedangkan tak tahu lagi -.- haha . aku tipu lagi .
banyak paper aku just stakat lulus jehh . choii . oke lahh . aku bersyukur . hahaha . ngoi ngoi .
rambutttt . bile mahu panjang ? aku nak buat scene lahh . cepat sikit panjang . aku ade ayat baru brahh . nak dengar ? ape ? taknak ???! Nahh amek kau sebijik . dengar jugak !
aku nak DSLR ! HAHAHAHAHA :D

No comments:

Post a Comment