what i feel ?

what do i feel now ? hm . SAD . HAPPY . ? happy ? i think NO . i dont think i'm happy now . hm . i need someone to take care of me . someone like a BOYFRIEND . kadang-kadang aku pun terase sunyi tahu tanpe BF nihh . untung lahh YAYA dahh ade BF baru . POJE ? bukan aku taknak . tapi , aku dahh anggap dia sebagai BFF aku . so  memang aku tak bolehh nak couple dengan dia . hm . it's HARD . oke ?! problem always beside us . oke . fine . biar aku terus terang jehh . aku perlu kan seseorang yang aku boleh luahkan segale-gale nye . seseorang yang boleh pujuk aku bile aku tacing , mengade-ngade . seseorang yang boleh take care aku . seseorang yang boleh go on dengan perangai aku nihh . seseorang yang boleh hormat aku sebagai seorang perempuan yang ade maruah . seseorang yang boleh aku jadikan kawan terbaek pernah aku ade .
poje . aku rase dia baek tapi . he cant be my boy . sebab dia KAWAN AKU ! aku taknak coup dengan kawan . lagipunnn aku tak tahu kenape hati aku tak bolehh terima dia . aku tak nak couple dengan dia sebab aku taknak luke kan hati dia . aku taknak . so, ahmad fauzan bin zainuddin . can you understand what i feel ?
nabil farhan . (pa'an krusty) dude . memang i want you . tapi you jauh doe . susah kutt -.- btw . jangan nak like sangat lahh kan wall post i dengan lelaki laen -.-
back to the story .
kau tahu , aku nak lelaki yang ganas . tapi hati ade taman . woah . aku nak dia caring . aku nak yang pandai jage hati aku . aku nak yang serasi dengan aku -,- MANE NAK CARI WEHH -,-

yang buat aku sedihh T__T
25 june 2011 .
aku hilang seorang kawan . syed mohd raffani .
babe . sumpah aku macam tak percaye kau dahh pergi wehh . kenape kau tinggalkan kiteorang semua wehh ? terlalu cepat wehh . kehilangan kau masih lagi terase . sumpah aku tak sanggup menangis dahh .
banyak yang aku nak kena mintak maaf dengan kau syed . aku nak mintak maaf kalau dulu aku pernah tolak permintaan kau . aku mintak maaf kalau dulu aku suke pukul-pukul kau . aku mintak maaf dulu aku suke panggil kau bangla . aku mintak maaf atas semua yang pernah aku buat salah dengan kau .
first time aku jumpe kau . time tuhh kau pakai kemeja warne biru hitam kan ? dekat CC pekan . kau first time jugak nak meet yaya kan ? then , kite jalan0jalan . bergalak . balek same-same . then , ingat lagi tak kau nak datang raye rumah aku dulu tapi time tuhh rumah aku ade orang . yaya tak kasi kau datang kan ? sedangkan kau dahh sampai time tuhh . kau dengan faez pakai baju warne putih kan ? then , selalu tiap kali pasar malam kau meet adek aku dekat taman . kau suke pakai baju belang-belang biru yang ade topi macam sweater tuhh kan ? aku ingat lagi jam kau yang warne biru hijau tuhh . aku ingat lagi kalau aku pukul-pukul kau , kau diam jehh . kau tak balas , kau senyum jehh . ergh . sumpah aku rindu kau ! ingat tak time aku pinjam motor kau ? kau suruh aku pergi ambil ezad kann dekat tepi padang . mase tuhh kau tolong start kan motor kau tuhh . aku tak pandai -,- then , aku bawak , kau jerit suruhaku bawak jangan laju , nanti jatuhh . aku ingat lagi doe ! kau tak pernah marah punn . aku suke kawan dengan kau . aku suke kau couple dengan adek aku . hari rabu sebelum kau pergi . itu last aku jumpe kau . kau selisih dengan aku tiap kali balek sekolah . tapi kali nihh . kau pandang aku , kau senyumm . patut lahh laen aku nampak kau time tuhh . rupenye last . aku nampak kau . sumpah aku rindu kau bro . YA ALLAH . SEMOGA KAU TEMPAT KAN ARWAH BERSAME ORANG-ORANG YANG BERIMAN . AMINN . 

No comments:

Post a Comment