dia sakai .

siape sakai ? motor tuhh -,-t  baru beli tak sampai sebulan dahh buat perangai . sial . aku dahh penat bawak dia pusing-pusing tapi gini dia reply ke aku . fineeee . taknak bawak awak jalan-jalan dahh wahai motor . balek-balek sekolah sambil memegang seplastik jambu di tangan di suapkan perlahan-lahan ke dalam mulut tibe tibe pandang depan rumah ade motor . tanduk setan dahh mule keluar terlupe sudahh akan kejadian malam semalam . then cari kunci . yess jumpe . beg sekolah punn masih tergayut dekat bahu -,- then . masuk bilik bukak internet . tibe-2 IDA masuk dengan pegang ice-cream . fine , aku nak ice cream tuhh . sedappppp . dia bunyi " kak wehh . hahahah . kau tak boleh bawak motor . " aku balas . " kenape nye ?" dia jawabb tuhh " kau buat motor pancit semalam kan ? sampai rosak tayar paku masuk " DUMMMMMMMMMMDAMMDUMM . aku lupe motor pancittttttttttt T_______________________T . haihh . tak boleh bawakk . then , tengah sedap-sedap online abah balek bawak kawan dia . dia cabut tayar bawak lari . heh . nak pergi bela letewwwwwwwwwwwww . semalam ugut nak jual . hahahahha . happy sikitttt :D
bile nak bulan puase ?? lambat nyewwwwwwwwwwww . aku tak sabar nak p bazar ramadhan nihh . fine . aku selok . bheeewwww .
tadi kann . aku online kejap pepagi semase nak pakai baju sekolahh . then , tibe-tibe aku rase bersalah . bersalah sebab aku rase aku dahh rampas pakwe orang walaupun diaorang dahh putus  . tapi aku sayyang biee aku . tapi dia macam nak biee aku semula T__T guane citerr gitu ? fine . keliru . haha . aku mintak duet topup dekat abah .  abah hulur 3 yar jehhh. cehhh .3 yar -,- aku ade .
penat karuttt . nak tidur sattt . mengantukk + demam :(

No comments:

Post a Comment