real world .

natural face . no edit -,-
haha . kaen baju dekat belakang tuh menunggu untuk di lipat wehh . ini true face aku no edit wehh . tapi kenape laen bile dekat luar ? haha . aku tak putih -,-


hahaha . nihh aku tak boleh tahan . nihh time buat gile smbat dengan yaya atas motor depan rumah tkah .
tahu lah aku buruk . sudahh berhenti gelak -,-

semua orang ade life tersendiri kan ? aku punnn . aku nihh memang dahh base memilihh . heee . watpeace ! terutame sekali BF . tetapi . sekarang aku dahh pk . buat ape nak pilih paras rupe . oke . aku pilih hati pulak sekarang . heeeee . muhammad syazwan bin mohd sharif . ILOVEYOU . wehh bie . kau sayang aku takk ? tolong lahh jangan nak mengatal dengan perempuan laen wehh . aku cepuk seribu kali nanti baru tahu ! hm . bosan nyee duduk rumah tak boleh online . nihh punn pinjam nad punye natang ape tahh orang panggil tuhh . alaa-alaa broadband jugak lahh .whatever lahh kan .
aku nihh mudah sayang orang tahu so jangan lahh nak buat aku cair ke ape . cubit nanti !
wehh . nadieya nawi & azim ajim ! bile korang nak couple nihh ?
biee hoi ! aku jumpe pic kau lahh . aku suke baju mu tuhh . purple <3
bie aku minat kuning wehh . haha . same dengan nad :D

No comments:

Post a Comment