tell me goodbye :')

please tell me goodbye boy T____T
sumpah aku takboleh nak tipu diri sendiri . aku tak tahu lah kenape aku boleh suke dekat kau doe . pergilahh jauh dari aku . sekarang aku dahh takboleh nak tengok pic kau time aku rindu sebab kau dahh block aku kan ? sumpah sedih wehh . aku mintak maaf kalau kau masih terase dengan diri aku . aku punn paham perasaan kau tuhh . aku punn taknak curang dengan bf aku tapi kau dahh curi hati aku doe . sumpah sedih kau buat aku macamnihh . hampir setiap malam aku otp dengan kau . aku suke dengar kau membebel tapi kau tak banyak cakap -,- aku suke dengar suare kau tuhh . hee . sampai aku naek bas budak belakang aku tuhh punn aku dengar macam suare kau . kau nak cakap aku bertepuk sebelah tangan ? takpee . aku tak kisah . macam kau selalu cakap , kawan dulu : ) okeee . aku punn suke kawan dengan kau .hee . ape yang aku suke tentang kau ?
nihh jawapan pade soalan yang kau tanye aku tuhh :
- kau tinggi .
- kau kepengg
- suare kau
- muke kau yang manje tuhh
- perangai kau .
- bile kau senyum .
- aku suke tengok mate kau yang asik nak melilau ke sane ke sini tuhh

kau punn tak kasi aku clash dengan bf aku sebab kan kau kan ? so , here i am . tak putus punn . insyaallah aku akan try lupekan perasaan aku terhadap kau dan aku akn cube sayangkan bf aku semula . actually kalau suatu hari nanti aku dengan bf aku tuhh clash bukan sebab kau mesti akan ade sebab laen .
oke buat bie yang bace nihh . aku tak curang punn kan ?

No comments:

Post a Comment