thanks .


sumpah aku cakap . i should be grateful to be with him <3
oke . semalam aku keluar turun kuantan . then , pergi hospital melawat yana dulu 15 minit then blah sebab jam dahh pukul 6.30 . nak berjalan ke padang bukannye sekejap punn dahh lahh bulan puase . iman kuat tetap puase ! then , sampai bazar pergi cari air jehh . aku beli air jambu sudahh . kenyang jugak . nad kate aku dahh gemuk so , kena lahh diet ! tapi muhammad syazwan si batman aku tuhh tak ade -,- baru nak berbulka dengan dia . tapi hampeh dia taknak datang . fine . memang aku tacing waktu tuhh . yang ade only nadieya , azim , koodat , intan , dengan pakwe intan . aku sorang jehh -,- jeles jugak tengok nadieya dengan azim semalam . heee .  then , tengok bas , tiade -,- takpe lahh tuhh , tengok wayang kejap . haha . call wan , pujuk suruh datang then masuk wayang . tengok lahh citer beruk sudahh . RISE OF THE PLANET OF APES . aku suke tengok baby panzi tuhh . comeyy -,- haha . bieee ! aku nak baby macam tuhh boleh ? haha . kejadah . then , tengok jam dahh pukul 11.40 . mane nak cari bas ? hish . so , syazwan tolong hantar kan dari kuantan ke pekan , dari pekan ke kuantan . err . sorry menyusahkan kau bieee . time atas motor tuhh barulahh aku sedar yang aku sayang kau gile-gile tak sanggup aku nak hilang kau tahu ? semalam aku takut jugak . takut ape-ape terjadi jehh yelahh kan kawan aku ade yang meninggal sebab kemalangan motor baru-baru nihh , then , liyana punn masuk hospital 3 bulan tak boleh jalan sebab motor jugak , ejo patah kaki sebab kemalangan motor jugak -,- sumpahh takut ! tapi kalau mati aku tak heran sebab mati punn same-same . haha . tapi aku risau time dia balek tuhh . aku takkan tidur selagi dia tak text aku cakap yg dia dahh sampai rumah lepas dia inform yg dia dahh sampai aku todur jelahh . oke . kalau tak paham gelak jelahh . biee . kau hantar aku semalm ikhlas ke tidak ? :'(  kau sayang aku ke tidak ? kau curang dengan aku ke tidak ? semua aku nak tahu :(
aku sampai rumah , terus masuk bilik . ibu panggil keluar , oke aku keluar . ingat kan dia nak marah - marah aku . rupe-rupe nye dia tanye jehh . macam kena soal siasat dengan polis ajehh dia cakap kalau balek naek bas tengah malam macamnihh memang kena lahh aku tapi nasib baek ade orang tolong hantarkan . hee . menantu ibu baek hati kan ibu ? :D .

No comments:

Post a Comment