if i can .

how's day dear ?
hee . today happy kutt . happy punn sebab my problem is getting better than yesterday .
ehh , you know what . sumpah aku cakap , abang-abang sebelah rumah aku nihh memang hensem gile gile ! tadi mase aku tengah goreng ayamm *lapar :'( tetibe dia keluar , ohh gile nasib baek tak terpelanting ayam aku dalam kuali . hahahahaah . oke . excited -,- then , harinihh aku tak pergi sekolahh lagi . heee . watlekk jelahh . aku malas lahh gile. lagipunn , dekat sekolah tadi kena duduk dalam dewan then kena pulak dengar seksaan dari kubur punye klippp :O oke , syukur aku tak datang sebab aku paling takut mende gitu :3
esok dahh sekolah . ohh hate !
weheee . aku ade SUPERMAN , kau ade ke ? haha . tapi superman aku jauhh dengan aku , hmm . tapi it's oke . lepas SPM nihh aku akan pndah ke kuantan sebab nak keje sane . haah . tapi 3 bulan jekutt . oke sape yg nak share , angkat tangan cepat , matilahh aku kalau nak bayar sewa sorang-sorang T_T

kadang-kadangkann , aku terase gakk macam nak berubah ke arah kebaikan , tapi tak tahu lahh . hmm . maybe hati aku tak terbuka lagi kann . tapi tergerak gak hati aku nak pakai shawl macam orang laen tapi aku tak bolehh nanti aku just pakai only sebab trend gitu -,-
tapi kebanyakkan orang sekarang pakai shawl tuhh only sebab trend yg menjadi2 sekarang . HANA TAJIMA wannabe lahh dikatekannn :3 wehheeee .
haih bile lahh aku nak buat rambut nihh ? hmm . tengah kumpul duett . haha . nak buat macam cristina perri . oke , aku dahh jadi cristina perri wannabeeeee :)

sincerely ,
AENURRUSYDA

No comments:

Post a Comment