iloveyou supermann .

that's for my superman !
oke . iloveyou , thanks sebab jadi superman saye k biee . hee .
11september2011 .
comeyy jehh tarikh nihh . haha . kan ?hee . 4 days more utk birthday aku . yeah . biee , you know what . kau sweet tahu . aku sayang kau lebihh :) even kau lima belas tahun and aku dahh tujuh belas tahun tapi kau tak kesahh jehh semua tuhh . oke lahh aku ngaku . memang aku segan jugak lahh kann . sebab aku tua kau muda . haha . ehh bie . aku suka kau rambut pendek lahh so cepat-2 lahh potong rambut kau tu k . hee .
okee . ramai yg aku tolak nihh sebab kau tahu . err . so , jangan tinggalkan aku oke biee . hee * oke koya nak story .

tengok tuhh comeyy jehh kan . haha . biee . kau suke carrot susu kan ? ee . aku taksuke tadi ibu aku bawak balek carrot susu aku minum jehh . tapi sikt je lahh . ahha . demi kau :P
aku story bukan kau nak percaya punn :P

No comments:

Post a Comment