today , iloveyou :)

tengok tuhh . tengok tuhh . ehh . QUS SYURAIHAN NOOR lahh ! haha :D
thanks Nad sebab snap dalam diam ! haha <3 abaikan muke aku yang buruk tuhh -,-

aku taknak story what happen yesterday :)
let it go .
okee .
aku tak tahu nak mulekan guane -,- shit . hilangg terabur ayat aku -,- haha .
bace jelahhhhh . aku dengan family aku sekarang memang full with problem . aku dengn ibu memang dahh tak bercakap langsung !  sumpah stress duduk rumah . sampai kan aku makan punn only dekat sekolah :( kalau nak makan dekat rumah aku curi2 jehh . bile dia nampak aku makan memang aku rase makanan yg aku makan tuhh tak halal langsung utk aku . kenape makbapak aku layan aku camni ? aku siape bagi diorang ? oke . aku tahu aku agak kurang ajar harituhh tapi jangan lahh sampai cakap yang dia dahh tak heran aku nihh siape , and buat aku nihh macam orang asing dalam rumah . time p sekolah punn pagi2 takde org kejutkan dahh macam dulu . sumpah aku rindu family aku dulu . hari nihh aku just duduk dalam bilik sambil dengar jehh diorang happy2 dekat luar :') it's oke . aku suke tengok keluarga aku happy . lepas SPM memang aku akan pergi dari sini . sorry if i make so much mistakes mother :(
exam , alahai bile lahh nak habes exam ? penat tahu takkk ?? aku tak tahu lahh ape jadi dengan trial aku kali nihh . shit . macam2 masalah ade !
bieeeeeeee :)
kau sorang jehh yg boleh buat aku hilang stress tahu ! err . tapi baru2 nihh kau pulak yg tambahkan stress aku , aku tumbuk kau nakk ?? haha .  forget the girl :)
aku suke tengok kau makan , comeyy jehh . bile lagi boleh camtuh bie ? hee . aku nak duduk lagi dekat situ sambil tengok jehh kau maen snooker sumpah kau hensemm time tuhh :') aku nak lagi kau pegang tangan aku lagi . haha . aku ngarutt jeh nihhh . ayat tunggang langgang ! heh . kredit aku habes . siot tull . bile lagi kau nak nyanyi utk aku biee ? err . penat aku tunggu nih -,-
walaupun kau banyak buat aku tacing dengan kau sekarang tapi aku tetap cakap it'okeeeeeeeeee . *aku tipu :) hehehehe . takkan lahh oke . kalau kau ade depan aku memang mati dahh aku bunuh then kepale kau aku sangkut dekat dinding rumah kau :D *kejam ! hahah . gurau lahh sayang . 14 hari lagi kau nak PMR kann bie ? nak dekat dahh tuhh . haih . good-luck oke sayang . walaupun kau kecik dari aku tapi aku tetap anggap kau besar :) aku takboleh nak kurang ajar dengan kau , *tapi aku tibai jehh . haha . sorry :)
biee . please jangan merokok banyak sangat ! aku bunuh kau nanti . rokok bahaye kan kesihatan tahu ! err . kau dahh potong rambut ke bie ? wahhhh . mesti comeyy kan ? aku suke :)

ayat aku tahh pape . sorry kalau pening bace . aku tulis ape yg terlintas jehh :)
lagi lagi lgi ! tak habes lagi nihhhh .
biee . iloveyou superman ! aku suke bile kau panggil aku supergirl macam dulu . wahh , aku nangis mase dapat text kau tadi :') kau panggil aku supergirl lahhhh ! rindu perkataan tuhh . aku ingat mu dahh lupe . huwaaaaa . aku memang cepat nangis punn . nanti kann , aku nak khawin dengan mu :D *angan - angan :D ahahahhaha . byee !

No comments:

Post a Comment