double A .ikhlas i love you : (

antare banyak-2 perkare yang aku akan elak kan dalam hidup nihh : having fight with you bobo : (

sumpah aku tanak . sekali-2 pong tanakk ! sebab . aku memang terlalu sayangs kann kau .
oke . fine . aku mengaku memang salah aku . salah aku sebab still degil dengan perangai aku yang terlebih jeless . sayangs . saye janji . lepas nihh saye takan buat lagi . saye janji . tapi . please jangan marah saye dahh oke ? saye sayangs awakk tahu . i love you more ! 

tahu something takk ? dalam hati saye nihh just ade satu name . iaitu muhd aiman bin muhd aidi
awakk tahu kann saye sayangs budak aiman nihh sangat-2 . aiman nih sorang jahh tahu dalam hati saye . saye tanak orang laen . walaupun awak tuh justin bieber kahh , bruno mars kahh , zahiril adzim kahh *zahiril maybe boleh dipertimbangkan .
aiman sorang jahh !!
saye tanak awak pergi dari saye . boleh kann awak tak pergi dari saye sayangs : ) bole kann ?
tahu takk . dalam inbox saye just ade text dari awakk jepp . no one else . kalau awakk tak text saye memang phone saye takan berbunyi . kalau boleh saye nak delete semua num phone laen . saye nak save num awak sorang jepp .

saye tak heran kalau awak nak cakap saye taksub bagai . tak heran ! sebab saye memang taksub utk cinta kan awakk !
saye akan menangis kalau awakk tak bace nihh tahu ?!


muhd aiman bin muhd aidi ! i do love you more than you do !

No comments:

Post a Comment