oli oli oli :D

my only Oli sykes <3 ! haha . saye nak cari BF macam nihh bolehh ? tahap screamo gaban . tapi TIADE TATOO ! comeyy kan ? aww . itu lah BF saye :D i love chuu bie <3 brr . mengade#
oke . fine ! tangan aku bau udang -,- shit . kena kupas kulit udang . sejam kutt aku duduk mengadap udang tuhh dengan kakya . shitt one more time . bhaha . ehh .tapi aku balek sorang woo . yang laen belake stay sekolah sebba ade acare sukan . aku takde . aku lembik mane suke berlari nihh . hahaha . aku ingat kan nak stay same diorang tapi badan aku gile lemah . demam punn masih berbaki lagi . chett .
semua yang same single dengan aku , semua dahh ade pasangan baru -,- aku jehh sorang lagi . tiade siape yg nak . hahaha . kesian -,-# ade yang mahu pergi tolak-tolak kan . cerdik sangat kau nihh . chett -,- perli diri sendiri .

No comments:

Post a Comment