single is not happy lahh mangkuk -,-

wehh . esok kena berlari . rugi pulak rase kalau tak pergi sebab tahun nihh dahh last sekolah . alamak bhaii -,- malass ! then hari ahad pulak . sukan day ! tak excited langsungg . malas rase nak pergi wehh . haha .
wehh . ade secret nihh . I'M FALL IN LOVE . haha . dengan siape ? dengan dia . tapi . tahu-tahu lahh kan . aku nihh just kawan jehh . tak lebihh kut . lagipunn dia dahh ade GF wehh . *melepas . shitt . sampai bile aku nak single ? sampai mati ? nik dahh ade faez . nad ade lalo . yusz ade nana . aku ade aku -,- nak jugak berkepit dengan BF . texting dengan BF . keluar makan dengan BF . lepak dengan BF . melalak dengan BF . ergh . memang bosan hidup single . sunyi wehh .
tapi . aku bodoh sebab tolak kau dulu -,- kalau tak maybe kau boleh happy kan aku . wahai P , aku sayang kau kawan . sorry . bile aku dahh berkawan baek dengan orang tuhh . selame-lame nye akan hanye kawan .
esok nak bawak aer lahh . nak jage kulitt :3 aku dahh hitam . kulit mula mengeringg . kurang minum aer . padan muke . selalu tak sehat sebab kekurangan aer . lagilahh padan muke .
wehh . nak pergi UITM shah alam jugak wehh . sial budak kelas aku -,- kecuali nik , nad , yus and yg laen senasib dgn kiteorang tuh .

No comments:

Post a Comment