aku harap aku sehat macam dulu -,-

medical check-up -,-
perkare yang paling paling aku benci . dahh seminggu aku sakit . siape yang tahu ? sekarang banyak kali dahh kut aku amek cuti . tapi kadang-kadang time sakit punn aku g jeh sekolah . bile orang tanye alasan aku . aku saket perut lahh . sedangkan . laen .
aku selalu semput-semput . kadang-kadang . tak kire time , kepale aku akan sakit . bukan sakit kepale . laen . sakit macam pisau tembus lalu kepale nihh . semakin hari badan aku makin lemah wehh . setiap hari aku makan ubat . ergh . sumpah aku benci ubat . hari nihh baru jehh aku bukak cerita nihh . maybe dosa aku byk sangat . tuhan nk amek nyawe aku kutt .
aku harap aku mati . yes . memang aku berharap .
NADIEYA NAWI . *aku tahu kau suke kuning :)
dia kawan terbaek pernah aku ade . selagi aku hidup . aku nak jage dia . aku nak lindungi dia dari orang-orang yang nak buat jahat dengan dia . aku suke dengar dia bercerita . kadang-kadang dia marah aku sebab dia kate aku macam boring jehh dengar cerita dia . bukan aku boring aku feeling . haha . aku paling takut kalau dia pergi . sumpah aku tak boleh . setiap ape yang orang cakap tentang dia aku tak kan amek percaye . aku tahu dia kawan aku . baek buruk dia . dia kawan aku .
first time aku masuk sekolah nihh . orang pertame yang jadi kawan aku dia . sebab tuhh aku sygs dia . aku dahh anggap dia macam family aku dahh . dia paling penting . kalau dia sedih aku akan sedih . ape dia buat dekat aku ? aku tak pernah kesah . lantak lahh dia nak buat ape punn janji dia tetap kawan aku . orang cakap aku kuli nadieya . takpe . aku tak kesahh . aku tak pernah anggap gitu . banyak kenangan pahit manis aku dengan nadieya . dia kawan terbaekk .
nad . kalau kau bace nihh . aku mintak maaf atas semua salah aku terhadap kau . aku mintak maaf kalau aku buat kau sakit hati . aku mintak maaf kalau kau selalu susah sebab aku . aku mintak maaf . aku nak kau selalu happy jehh tahu . perkare yang paling aku takut adalah losing you dear . sumpah aku takut perkare tuhh terjadi . aku mengaku memang banyak kali aku tacing dengan kau tapi it's oke . aku dahh paham perangai kau . kau punn berhak ade kawan yg laen kan ?  aku sayangs kau kawan .
tolong lahh jangan fikir kau dahh tak ade kawan . kiteorang nihh siape ? bukan kawan kau ? aku akan selalu tolong kau . kau dahh lupe aku ke ?
kenape aku post macam nihh  ? belit-belit kan ? sorry . time aku taip nihh aku tengah tahan sakitt . sorry . aku tak makan ubat hari nihh .
aku mintak maaf kalau aku agak koya dengan semua nihh . tapi . aku nak luahkan jehh . kalau aku tiade ape-ape penyakit . lahamdulillah lahh . kan ?
AJAL MAUT DI TANGAN TUHAN . HARI INI ATAU ESOK . SIAPE YANG TAHU :)

No comments:

Post a Comment