life :D

hari semalam . birthday yusra . oke . FUN . tadi aku bawak tepung then time balek ingat kan nak kenakan yus . last-last aku kena dengan ramadhan . shit . haha . aku paling suke time aku berlari kejar nadieya then pegang dia . then , izzati kenakan dia dengan tepung . haha . best . suke tengok korang happy .
rabu . takde extra class tapi balek jam 3.10 . ohh gosh -,-
tadi . time balek sekolah . terus aku saket . pergh . gastrik kutt -,- gile saket . then . ade jiran aku datang . dia same umur dengan yaya ajak aku lepak terus-terus aku buat buat tidur . hahaha . kurang asam punye jiran . aku tengah lepak-lepak dengan mak aku dalam bilik pepandai jehh datang kacau kan dahh kena . haha .
aku bukan ape . malas nak dengar cerita dia yang mengarut tuh .
ergh . tadi sepatutnye aku badmood kut . sebab ape tahh. then ade budak nih ajak skype . haha . lame dohh . kau banyak mengarut tadi kawan . sayang kau gile . haha .  syazwan wehh . besh jugak borak dengan kau kan ?
tak lame lagi trial kut . ergh . aku tak study punn . gile keje -,- dahh malas nak mengarut pepanjang . kboiii <3

No comments:

Post a Comment