boleh ke kau terima aku seadanye ?

aku ? AINUR RUSYDA BINTI MOHD ROSLAN . itulahh name aku : ) kalau dah kenal DIAM . setiap orang ade kelebihan dan kekurangan masing-masing kan ? kekurangan aku ? aku tak sempurna . siape yang kenal aku pasti mereka tahu . aku redha dengan takdir aku . kalau dulu . aku boleh gak nak menangis bile budak-budak nihh mengejek aku ke ape . tapi sekarang takkan aku nak menangis lagi sebab kena ejek kot . so , redha is the best way . perangai aku . sorry . perangai aku kadang-kadang annoying kadang-kadang tak matang macam budak-budak . tengok macam tadi . aku selok jumpe buaian . sampai panjat then maen ayun-ayun then tak pandai nak turun . -,- hahaha . aku punn suke ganas-ganas dengan kau . aku tak macam awekk-awekk kau dulu wehh yang suke manje-manje gitu , kaber ayu depan kau . aku takk . macam orang cakap . BE YOURSELF :D

No comments:

Post a Comment