: D

ILY anak sharif <3
hee . buruk nye muke aku . hahaha . tadi jumpe mamat nihh . dia datang pekan dari kuantan . heeee . thanks bie sebab buat saye HAPPY . nape lahh takk pandang camera tuhh bie wehh . haha . first meet lepak KFC . bile nampak dia . perghh . cuak kejap . hahaha . sorry bie sebab saye suke maen cepuk-cepuk awak . heeeee . ajim tak banyak cakap lahh . hahaha . credit to my best one . nadieya nawi .
gambar time seminar dekat ROMPIN BEACH RESORT .
hahaha . tak boleh bla muke aku kan ? credit to atiey samza . best pergi seminar 3 hari tuhh tapi rindu bie aku . dahh lahh aku dapat lelah time malam tuhh . pashito . thankss nad sebab jage aku mase aku sakitt . sayang hang . muahh muahh . room dia besar . tapi katil tak best dahh lahh ade lipas . hahahaha . tak boleh bla time aku jerit lipas . banyak kutt ilmu aku dapat . thankss cikgu-cikgu . ily cikgu-cikgu . btw . kiteorang rancang nak bilim same satu geng tapi haram tak lepas . aku dapat same dengan aiza ( ketua bilik ) , fifah dgn miza .

No comments:

Post a Comment