if i can have you back :')


heyy batman :') i love you much ! who is he ? he's my batman ! only him in my heart now . walaupunn kiteorang dahh clash tapi he's still be in my heart till now . MUHAMMAD SYAZWAN BIN MUHD SYARIF . i love you biee .can you be mine back ? :') because of my silly , we break up . i'm sorry biee . sampai sekarang saya asik teringatkan kenangan kite tahu ? sumpah i love you damn much ! tapi kau curang kan biee ? sampai hati kau . aku tahu kau curang , aku marah-marah tapi kau tak pernah nak mengaku . then , semalam aku baru dapat tahu sebelum kite clash lagi kau dahh coup dengan dia kan ? dulu bile aku tanye kau , kau cakap dia tuhh kau just anggap macam kakak angkat jehh . then , sekarang , kau dahh jadi superman dia lahh biee . sumpah aku sedihh nihh bie ! ingat lagi tak first meet kite , dekat KFC kan ? kau sanggup datang pekan kan ? terharu dapat jumpe kau . then , dekat pantai , ingat lagi tak . mesti kau ingatlahh . then , second meet , kau lepak rumah aku dengan azim , dahh lahh time tuhh bulan puase , sanggup kau datang pekan jugak . i love you . tapi maaf aku segan sikit time tuhh .
banyak memories kite lahh bie . yg paling aku takkan lupe time aku p kuantan then kau hantar aku balek . dahh lahh time tuhh kau tak baek sangat dengan aku kan , tapi malam tuhh kau buat aku sayang kau lebihh . kau sanggup hantar aku balek walaupunn time tuhh dahh nak dekat pukul 12.00 malam lahh biee . hampir sejam kutt nak sampai ke rumah aku dari kuantan . kau hantar aku tanpe banyak songehh . aku suke doe . ingat lagi tak atas motor tuhh . time tuhhh , kau pernah cakap yg kau takkan tinggalkan aku kan ? tapi look what happen now . you break your promise lahh dear :')
biee , esok birthday kau , 2 september 2011 . no ic kau punn aku hafal lagi doe :)
this is our first meet . muke aku buruk ! -,-

No comments:

Post a Comment