saturday bash !

hello peepa !
    yesterday is SATURDAY . so , aku keluar berbuka dengan family aku dekat padang . then , lepas berbuke tuhh mulelahh acare berbunga api dum dum kan . tibe tibe aku nampak org ramai berlari tengah padang , i think someone hurt :) hehehe . maen lagi mercunnn ! then , abah hantarkan aku ke ECM , aku shopping sorang-sorang jehh semalam , nasib baek ade torix  , haha takde lahh bosan sangat then , lepas torix blahh aku gerak mega pulak . hee . dahh biase jalan sorang-sorang setakat kuantan tak heran lahh . beranikan ? haha ./ time tuhh dahh pukul 10 dahh . banyak kedai dahh tutup -,- barang satu haram punn tak beli lagi , then , gerak Kamdar nak tengok shawl pulak , at least ade jugak lahh barang yg boleh dibeli kan :)
tapi tak best sebab tak ade Nad -,-

No comments:

Post a Comment