jangan pelik dengan aku -,-

ohh hello peepa . it's wordless wednesday :)
Dear Diary ,
    Tak best langsung pergi sekolah tadi . hmm . bukan belajar sangat punn just seorang cikgu jehh kut yang masuk . itu punn cikgu Science bincang paper harituhh . sumpah aku teruk bab-bab Science nihh . only 42 marks for this examination . i will work hard for the trial . ohh god -,- work hard ! 
Dear God , can i ask something ? Please give me a Boyprengg Machine :3 hehehehe . it's hard to find a boyprengg this day . urghh . act , aku yang memilihh . HAHAHA .
aku nak beli gitarlahh nanti , boleh maen gitar , nyanyi , memekak malam-malam macam abang bujangg <3 haha . aku lelaki dan aku sangat katang :3
act , aku suke lelaki yang tinggi dan aku suke bile lelaki itu datang dari arah belakang ku lalu memaut leher ku tapi jangan sampai patah -,- heh . aku tak suke lelaki yang terlalu putih dan cerah dari aku nanti aku malu . hahaha . *sedar aku hitam ! jangan disangke blog aku macam perempuan aku tak ganas oke -,- saje jehh nak kasi blog comeyyy , lagu punn mendayu-dayu jehh ~ wee .
aku nak budak ganas yang satu kepale dgn aku ! grrr . tapi seganas-ganas dia , dia tahu ape itu Cinta dan ape itu Perasaan :) aku nak budak lelaki yang lebih tua dari aku antare 17 - 23 gituu . hehe .
aku nak dia boleh nyanyikan lagu utk aku , tak kisahlahh lagu ape , yang memekak lagi aku suke <3
aku suke lelaki yang kuat mengarut bukan mencarut !
agak-agak . bile aku boleh jumpe mangkuk hayun aku ? T_____T

No comments:

Post a Comment