single make me lifeless :{

Dear Diary ,
  Sweet gile kan gambar atas nihh . hee . aku dari dulu lagi teringin gile nak ade Boyprengg yang boleh nyanyikan aku satu lagu cinta pakai gitar acoustic :') tapi tak pernah tercapai lagi . semuanye nak kaber . malu lahh segan lahh -,- lelaki kahh ? gentle lahh sikit bro . hahaha . kan dahh kena setepek -,- 
Dear God , please lahh kasi aku boyprengg seorang . tak mintak lebihh punn seorang punn cukupp :3
tapikan , aku punye jiwa hardcore tapi aku nak jadi perempuan ayu -,- hahaha . pakcekk nihh selalu kasi aku information tentang mende ganas nihh , untung ade si Abee Farul nihh . haha . heyy , sekarang FB aku ade unfriend button tahu . untunglahh siape yang remove friend dengan aku , aku dapat detected doee . hahahhahaha . tak sabar nak tunggu lepas SPM , stay KL for a couple month , work , buy a DSLR then , cari rumah sewa dekat Kuantan , stay sane sampai lahhh dapat tawaran belajarr :)

No comments:

Post a Comment