tralalalala !

akhirnye . single lagi . erghh . berape kali doe ? bosan aku hidup macam nih . ibu kasi gelak jehh bile tahu . ibu kate SPM dulu . baru lahh nak bercinta sampai bile-bile punn . kalau aku terus macam nihh memang anak dare tua lahh aku nanti -,- ecehh . kesitu pulak lepas nye . aku coup dengan orang just kasi trouble ajehh . hee . aku bukan pandai punn bercintan-cintun nihh . tapi aku nak jugak rase disayangi , ade BF macam yang laen tuhhh . happy jehh tengok tapi aku paling tak suke bile dahh coup and then piuuuu BERGADUH!
dup dap dup dap . kali nihh aku nak cari BF yang macam nihh pulak !
1 -  memang sah - sah kau kepale HARDCORE .
2 - 17 above !
3 - tinggi dari aku yang pendek nihh .
4 - kau ade band ? lagi aku suke .
5 - kau mesti suke belajar !
6 - pandai jage aku yang siot nihh .
yang laen tak pk kan lagi -,- 6 cukup lahhh wehh . aku memilih ? tak sangat kan . aku just tulis ape yg impi kan aje . buuu . tapi aku terma jehh seadanye kan ? tapi buat mase sekarang . biarlahh exam nihh habes dulu .

syazwan shariff .
kau tahu tak . aku uji kau tuhh . tapi baru aku tahu kau punn macam nak taknak jehh dengan aku nihh . kalau kau betul-betul sayangkan aku , kau takkan biarkan aku pergi macam tuhh aje kan ? tapi dahh terlambat . aku punn selalu sakitkan hati kau jehh . kau pergi lahh cari perempuan laen yang pandai jage hati kau tuhh . tapi sumpah aku cakap , aku rindu mase kite berkawan . macam-macam kite boleh share kan ? tapi sekarang ? laen wehh . nak bercakap dengan kau punn aku kekok habes . hm . kan best kalau mase tuhh bleh undur semula . aku takkan coup dengan kau kalau aku tahu jadi macamnihh .

No comments:

Post a Comment